2020. november 19., csütörtök 23:13

Provini Roveleto

Motoros karrier

Provini Roveleto di Cadeóban, Emilia-Romagnában született, egy motoros csapat tulajdonosának fiaként, és motorok és gépek körül nőtt felígy életútja meghatározott volt. Tíz évesen kezdett motorozni. 1949-ben kezdett versenyezni, annak ellenére, hogy túl fiatal volt, és nagybátyja nevét használta versenyengedélyében. 1954-ben megnyerte az olasz Motogirót. Az 1954-es szezon közepén feljutott a Grand Prix versenyre, és az év végén megnyerte a Spanyol Nagydíjat. Megnyerte az 1957-es FIM 125 köbcentis világbajnokságot az olasz Mondial gyár nagydíján! 1958-ban megnyerte az MV Agusta 250 köbcentis világbajnokságát.

2020. március 13., péntek 10:30

Renzo Pasolini

Riminiben született, Romagna szívében, az olaszországi térségben, ahol a legerősebb motor sport-hagyomány található. Apja valóban motoros volt, és nagyon fiatalon megfertőzte őt mind a motocross, mind a közúti motor verseny szeretetével.

1958- ban kezdte motocrosskarrierjét ,  miután nagy érdeklődést mutatott a boksz és a futball iránt is. Erős dohányos és helyrehozhatatlan idealista, ritka sportoló volt, csakúgy, mint a kanyarokhoz való megközelítése versenyzés közben - az egyensúly és a sebesség veszélyes kombinációja, ami mindig úgy tett, mintha éppen leesne a motorjáról.

2020. február 10., hétfő 20:27

Jarno Karl Keimo Saarinen

Jarno Karl Keimo Saarinen (1945. december 11. - 1973. május 20.) finn profi Grand Prix-i motor versenyző volt. Az 1970-es évek elején korának egyik legígéretesebb és legtehetségesebb motorosának tartották, amíg meg nem halt, az 1973-as Grand Prix-en Olaszországban. Saarinen halála fokozottabb igényeket támaszt a jobb biztonsági feltételek iránt a világbajnokságon versenyző motorkerékpárosok számára. Ő továbbra is az egyetlen finn, aki megnyerte a motorkerékpár gyorsasági világbajnokságot. Saarinen-t a F.I.M. a MotoGP Hírességek Csarnoka 2009-ban helyezte el.

2020. február 03., hétfő 11:42

Chrobák János Gyorsasági Motorsport

Chrobák János vagyok, a Chrobák Motorsport Egyesület elnöke, edzője.

Négy éves koromban ültem először motorra. Az utánpótlás bajnokságot négyszer sikerült
megnyernem, illetve egy ráadás ötödiket is a nagyobb kategóriában. Egy év erejéig
belekóstoltam a gokart versenyzésbe is, Kesjár János meghívására, ahol év végén a harmadik
helyet szereztem meg.

2019. november 17., vasárnap 20:14

Szilágyi testvérek 2019

Szilágyi fiúk idei éve pár mondatban. Márciusban fényt derült arra, hogy idei szezonban nagyon mély vízbe kerülnek a srácok. "Pizza futár" motorjaikkal kellett felvenni a kesztyűt versenymotorok és érett, tapasztalt pilóták ellen.
2018. szeptember 26., szerda 19:11

Szilágyi Milán és Szilágyi Krisztián

Szilágyi Krisztián és ikertestvére, Milán 2008. évi születésűek. Idén 10 évesek. A motorozást 7 évesen kezdték a Talmácsi ringen, Hernádon. Később a H-Moto Team versenyzői lettek, egy egész évre. Motoros család gyermekei, így velük született a motorozás szeretete. Folyamatosan versenyeznek, kezdetben Pw50, majd Honda Nsr 50 motorokkal. Idén Krisztian Cbr 125 motort kapott, amivel a "nagymotoros" gyakorlását megkezdte. A testvérek elindultak a Mami kupa és Ob 6. fordulóján az Euroringen. Nem kis meglepetésre Szilágyi Krisztián futamgyőzelmeket aratott, ahol gyönyörű motorozással felnőtteket megszégyenítő módon száguldott a győzelem felé. Talán röviden ennyi. Ja, és év közben Pit bike 90 motorral is versenyzett folyamatosan Krisztián.

2017. július 09., vasárnap 20:48

Ernszt Norbert

Ernszt Norbert 1994.05.16 születtem Budapesten. 10 évesen ültem először motoron. Taksonyban a gyerekkori barátaimmal indult az egész ,qwadoztunk rosszmotoroztunk egy homokbányában. Majd 14 évesen letettem mopedre a jogosítványom és egy robogós Turing közösségbe kerültem ahol említették a srácok hogy vannak robogóval versenyek.

2016. december 11., vasárnap 23:00

Szabó Bregyó János

Nem állíthatnánk, hogy kevés izgalom adódott eddig Szabó János életében: túl azon, hogy versenyzőként a „Drapál-korszak” menőjeként tisztelték, s a ’90-es évek elején napokat töltött altatásban, apját tizenkét évig nem látta. A fater se volt akárki: idősebb Szabót a háború után nagy Bregyóként tapsolta a publikum, hogy aztán tiltott határátlépése előtt házat és motorokat hagyjon fiára. Alanyunk jelenleg edző-szerelő-vezető egy japán cég magyarországi csapatánál, s legföljebb azt sajnálja, hogy kényszerű okokból „átaludta” a rendszerváltást. Viszont gipszben is motorozott már el orvosig!

Üdvözöljük a csapatunkban: Kecskés Bence és Kecskés Tomi.
Igazi kis örök...mozgók érkeztek hozzánk. Bence a rutinosabb kettőjük közül, aki nemrég töltötte be a 10. életévét. Idén PW50-es kategóriában végig nagy harcban volt a bajnoki címért, végül összetettben a második helyen végzett.

2015. augusztus 02., vasárnap 19:56

Martin Loicht

Frecska János nyomán.

Egy nagyon jó írás, már nem is tudom honnan...

"Nem tudom milyen késztetésből, de rákattintottam a Man újabb áldozata címre, és meg kellett döbbennem. Az arc nem ugrott be, de a név egyből. Úr Isten! Ezt az embert én ismerem! Ezzel az emberrel beszélgettem! Ez az ember példát mutatott nekem! Megdöbbentő volt.

2015. január 12., hétfő 09:19

Török István

Kalo-ring versenyzője.1976-ban születtem, 10 évesen ültem elõször motoron, egy Romet Pony-n. 14 évesen letettetem a jogosítványt kismotorra, és életem elsõ motorjával, egy Simsonnal tanultam. Aztán jött egy Aprilia AF1 Sintesi, majd egy robogós korszakom következett, Yamaha Jog, Piaggio Hexagon, stb… 30 évesen letettem a jogosítványt nagymotorra is, és vásároltam és Kawasaki ZXR 400-as motort, vele kezdõdött el a pályamotorozás is. Ezután került hozzám a jelenlegi motorom, egy Suzuki GSX-R 600 K6, amit elõször utcán, majd pályán használtam, de megmaradtam a pályánál, és így át is lett alakítva pályamotorrá. Idõközben, hogy megmaradjon az utcai motorozás is, vásároltam egy Suzuki Burgman-t is.Most a MAMI kupában motorozok.

2015. január 12., hétfő 09:08

Szerletics István

A Kalo-ring versenyzője.

1974-ben születtem, 1988-ban kaptam az elsõ motorom, ami egy Simson S50 volt. 3 évig nyúztam, majd egy közel 20 éves szünet következett, amit 1-szer 2-szer megtörtem 1-2 hónapra de csak kismotorral. 2007 januárjában hozzám került egy Yamaha XT600, de betonon nem voltam valami ügyes, ezért augusztusban vettem egy FZR1000-est, azt használgattam. 2008 tavaszán le is vizsgáztam nagymotorra, amit most már feleslegesnek tartok, mert nem tartom biztonságosnak a közutat, többször csak a szerencsén múlott, hogy nem maradtam ott, ezért elkezdtem a pályamotorozást és eladtam a rendszámos motort. Vettem egy Suzuki GSX-R 600-at amit már 4-szer összetörtem, persze 4 alkalomból.Jelenleg a Mami kupában motorozok.

 

 

 http://balunet.hu

  

 

  

 

 mamisuli.hu

 talmaring_logo

 

  

  

 

 

Web Analytics